Jeżeli potrzebne są Ci odpowiedzi z jakiejś konkretnej lekcji, a nie ma ich na blogu wyślij tytuł lekcji na e-mail: elearningi@interia.pl a ja w ciągu kilku dni postaram się je wstawić.

Jeśli posiadasz lub mógłbyś zrobić odpowiedzi do elearningów, których nie ma jeszcze na blogu, prześlij pliki w formie screenów na email (powyżej). Będę bardzo wdzięczna i pomożesz w rozwoju bloga

środa, 16 maja 2012

Przewidywane lekcje

Hej ! Bardzo się cieszę, że na bloga zagląda tak dużo osób (ponad 2 tysiące osób w ciągu ostatniego miesiąca !! ). Zakładając go nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania. Dostałam kilka e-maili z prośbą o wstawienie odpowiedzi do konkretnych lekcji, a więc w ciągu najbliższego tygodnia możecie się spodziewać odpowiedzi do takich lekcji jak :


Biologia
-Budowa chemiczna organizmów
-Jak porusza się człowiek, układ ruchu
-Wybrane substancje uzależniające i ich wpływ na życie człowieka
-Choroby człowieka


Chemia
-Reakcja zobojętniania
-Sole podsumowanie
-Wytrącanie soli


Geografia
-Współrzędne geograficzne
-Skandynawia
-Warunki życia i gospodarowania w monsunowej Azji

Informatyka
-Figury geometryczne. Grafika żółwia w języku LOGO
-Liczby w arkuszu. Sumowanie i potęgowanie

Jeżeli macie jeszcze jakieś propozycje to piszcie w komentarzach lub na e-maila. Staram się odpisywać na każdą wiadomość jaką dostanę, gdy nie mam możliwości wstawienia odpowiedzi z danej lekcji na bloga również :)
Mam nadzieję, że liczba odwiedzających i udzielających się na blogu wzrośnie :)
I jeszcze jedna ważna informacja, jeżeli ktoś ma zapisane odpowiedzi do lekcji w postaci screenów, lub mógłby je zrobić to bardzo proszę o wysyłanie na e-maila. To przyspieszy pracę bloga :))

                                                                                                                Buziaki :*






7 komentarzy:

  1. osobiście czekam na : Liczby w arkuszu. Sumowanie i potęgowanie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym lekcję e-learning z biologi "Ewolucja organizmów. Założenia teorii ewolucji". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też bardzo bym prosiła o tę lekcję :p

      Usuń
  3. ja poproszę odpowiedzi do:"Notacja wykładnicza". Baardzo prosze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ! tak mi także marzy się ta lekcja ;))

      Usuń
  4. potrzebuje temat "Przedstawianie danych statystycznych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest naprawdę przydatny. Gratuluję pomysłu i chęci do realizacji :*

    OdpowiedzUsuń